Du väntar på mig, och jag väntar på dig.

Herregud vilken seg dag det här har varit! Jag vaknade runt halv tre i eftermiddags, sovit bort större delen av dagen alltså. Kikade lite på film när jag vaknade med mamma, sen har jag bara legat i sängen med datorn på magen och tagit det lugnt. Tycker faktiskt att det är helt okej att göra sånt på söndagar, även om man är ledig en vecka till innan skolan börjar. Men tänker absolut inte göra samma misstag imorgon, sova bort hela dagen, nej tack. Imorgon ska jag se vad Mallan har för sig hade jag tänkt, behöver henne lite. Vi har ju inte träffats sen i torsdags?!

Jaja, tack och lov fick någon i familjen första säsongen av solsidan i julklapp, så jag tänkte kika lite humor innan jag bäddar ner mig.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

oki :P Det är bra tack , sj då?

2011-01-03 @ 01:35:09
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0