Jag har iallafall en dröm kvar som du inte lyckats krossa, än.

Ååh, legat i sängen hela dagen, orkar inte gå upp, vill inte! Fryser, usch fy blä! Vill tillbaka till Thailand typ nu, vill ligga på stranden och grilla mig själv. Flera veckor i sträck. Inte behöva bry mig om någonting. Bara ligga där.. Slippa tänka. Det skulle vara hur underbart som helst. Behöver solen, behöver ljuset, värmen. Behöver utelivet. Men det blir efter studenten. Ska jobba häcken av mig hela sommaren, fram tills typ december, då drar jag iväg, minst två månader. Tar med mig någon jag verkligen tycker om och bryter med resten för en stund. Det är min dröm just nu, eftersom allt annat är krossat. Så äre det jag ser fram emot mest..

Maten, stränderna, klubbarna, människorna, stämningen. Kan inte beskriva med ord. Vill härirån nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0