Mush mush.



Somnade sjukt sent inatt, tänker alldeles för mycket hela tiden, inte roligt. Toltalt blev det cirka fem timmars sömn, och jag behöver minst åtta, ganska sliten idag med andra ord! Jaja, tog en tur till Täby för att lämna tillbaka min klänning, stötte på Jessica som följde med till affären. Synd att folk är så bittra och äckligt morallösa. Köpte klänningen för nästan två veckor sen, utan prislapp och så var det en liten fläck på som kassörskan sa skulle gå bort i tvätten. Sen jag köpte klänningen så har den legat i samma påse som jag fick med när jag köpte den, och har inte rört den alls. Men den var tydligen tvättad flera gånger, och använd osv. Eftersom fläcken är kvar, så är den väl inte tvättad eftersom att den tydligen skulle gå bort enligt henne? Hm, lite roligt. Dom kunde iallafall inte ge mig pengarna tillbaka på grund av klänningens skick, men dom kunde sälja den till mig i det skicket. Blev riktigt förbannad när jag stod där inne, så det slutade med att jag sköt ifrån mig klänningen på kassadisken och gick därifrån samtidigt som jag mummlade fram vilka idioter dom var. Tur att Jessica var med som fick mig på andra tankar. Tror vi sprang igenom hela Täby centrum och kollade i varenda affär som går att kolla i. Fick med mig en kofta hem iallafall så jag är helnöjd ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0