You're history to me now.

Seg dag, blev väckt av att telefonen ringde, inte tidigt som tur är! Gick upp, käkade, tog medicinen och la mig i soffan med datorn på magen. Lyssnat på massa bra musik, tänkt en jäkla massa och kommit fram till en hel del bra saker. Har massa underbara planer och jag är så jävla glad. Mest glad att jag nu vet vilken fitta du är! Hihi, usch. Träffade Mallan på en cigg också. Eller ja, när man inte träffats på hur länge som helst så blir det typ ett halvt paket, men det är en annan femma. Det var mycket trevligt om ni frågar mig!

Imorgon blir det ingen skola, men ska följa med Mallan som ska dit och hämta sina betyg, hon vet inte riktigt vart hon ska så tänkte "hjälpa" henne hitta. Dessutom har jag ingenting annat för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0