Artonde april tvåtusenelva.

Känner för tillfället att jag är grym, riktigt asgrym. Åkte till skolan idag och hjälpte till att måla om, på mitt LOV. Min LEDIGA tid. Kanske till och med tänker börja gå i skolan nu när det börjar se lite mer nice ut där och inte som ett jävla fängelse. Hannes och Markus kom förbi skolan också för att säga hej till mig, sen drog vi till Hannes och gjorde faktiskt inte så mycket. Sen drog jag hem och har väl suttit här sen dess tyvärr. Ska pallra mig in i duschen alldeles strax så jag är fräsch imorgon när jag och Alice ska till Midsommarkransen för att kolla hennes nya lägenhet osv. Sen på eftermiddagen ska jag hem igen, för min syster fyller 15 imorgon, byxmyndig och allt. Känns inte så bra kanske, men alla växer ju upp förr eller senare.

Och juste, idag när jag loggade in på msn så hade jag fått ett meddelande under tiden jag var offline. Förstår inte hur folk orkar. Så till dig som känner dig träffad av det här, kan du låta mig vara? Jag orkar inte med dig, ditt humör, ditt beteende eller din livsstil. Du är ett avslutat kapitel i mitt liv, du är i det förflutna. Så det är väl som folk säger, jag har gått vidare med mitt och släppt dig och dina vänner bakom mig. Och det är jag glad över, för så som du håller på, det hade jag ALDRIG orkat. Jag är så tacksam för att jag har dom jag har i mitt liv nu, de är dom som är äkta. Inte du. Så gtfo din jävla idiot, jag har mitt och du har ditt. Hör inte av dig igen, det tjänar du ändå inget på, bortkastad tid bara. Tackhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0