Jobbsökande student.

Fick ihop ett hyffsat bra CV idag tillsammans med mamma och Danne. Har verkligen ledsnat på skolan, och har hört att ESPRI (en klädaffär) i Åkersberga söker personal till sin butik, så jag har sökt där. Får jag det jobbet så hoppar jag av skolan och lägger utbildningarna på hyllan ett tag framöver tills jag vet vad jag vill göra i framtiden. Tycker det känns skönt att jag och mamma är överens om den saken iallafall.

Övningskörde in till centrum och lämnade CV och sådär. Men butikschefen var inte där, så ska tillbaka på torsdag och visa upp mig förmodligen, spännande. Håller verkligen tummarna för att jag får jobbet nu!

Senare idag kommer älsklingen hit och äter middag med familjen, min moster och hennes familj och min mormor eftersom Ida fyller år idag! Ska bli mysigt, saknar honom lite.. MYCKET! Även fast vi sågs i söndags, hm... Konstigt det kan bli när man är kär, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0