Nittonde mars tvåtusentolv.

Åh jag borde egentligen ha praktik nu idag. Varje dag två veckor framåt egentligen, men jag har ingen praktikplats och jag tänker inte heller leta efter någon då jag tycker att det är upp till skolan att fixa det till mig eftersom jag inte lägger en enda sekund av skolskit på min lediga tid, då ska jag göra annat. Så fixar dom inte sånt där, så skiter jag it. Jaja, tur att jag är hemma idag iallafall så jag kunde ha tvättstugan så vi får rena och mysiga kläder iallafall, alltid något positivt.

Blev helt förskräckt när jag tittade ut och såg att det snöar. Inga små snöfnlingor heller, dom är ju helt enorma! Jag blir så jäkla ledsen när solen tittat fram nästan varje dag nu i snart två veckor, och sen vaknar man till detta väder, fy fasiken vilken besvikelse. Så idag får jag springa mina vändor till tvättstugan, och kolla på big brother eftersom jag inte kollat den senaste veckan... Kul!

Tycker synd om min skrutt som jobbar ute i det här vädret, stackars liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0