Lovet.

Fredagen: Träffade Jessica och PB i Täby, växlade pengar, drog till berga och köpte pizza sen satte vi oss vid kanalen och blev kvar där i det sköna vädret hela dagen. På kvällen kom älsklingen och Mackan hit och hämtade mig så drog vi på bilträff. Sov hos baby.
Lördagen: Åkte och köpte glass med lillasyster och Adde, sen hjälpte han mina föräldrar lite på tomten osv, käkade middag hos hans föräldrar, sen sov jag där.
Söndagen: Adde skjutsade hem mig. Sen glömde han en fjärrkontroll här som han skulle haft med sig, så jag fick övningsköra hem till honom och lämna den. Drog till Alice senare på kvällen och sov där.
Måndagen: Jag och Alice försov oss när vi skulle till skolan och måla om, men efter någon timme kom vi dit. Var med Hannes och Markus en stund efter och drog sedan hem och somnade tidigt.
Tisdagen: Äldsta lillasystern fyllde 15 år. Skrev CV och lämnade till en nyöppnad affär i berga centrum. Sen på kvällen kom älskling hit och firade syrran med familjen och släkten, mys!
Onsdagen: Åkte med mamma och Danne in till centrum, avbokade tid för tatuering och träffade sen Hannes en stund. Skulle träffat PB också men det blev lite struligt så vi kom inte så långt! Åkte hem istället och somnade i tid!
Torsdagen: Var och pratade med chefen i affären som jag lämnat CV till, sen drog jag och syrran till Täby och kikade runt lite. Fick med mig en klocka, en ring och en "magtröja" hem! Senare på kvällen kom Adde, Mackan och Mallan och hämtade mig, så åkte vi hem till Adde där vi fyra grillade. Efter ett tag kom det fler och hälsade på. Sov hos Adde.
Fredagen: Mackan och Mallan kom förbi och frågade om vi ville åka med dom in till norrtälje och käka pizza, och det ville vi. Eller jag ville ha en glass, hihi. När vi varit där skjutsade vi hem Mallan och hämtade Addes syrra och skjutsade in henne till stan. Sov hos Adde.
Lördagen: Adde drog och jobbade tidigt på morgonen, så jag passade på att städa i hans stökiga hus! Diskade och plockade lite, sen satt jag i solen tills han kom hem. Mackan kom förbi och det böjade drickas öl. Sen kom mamma och Danne förbi med mat så vi kunde grilla snälla som dom är! Det blev en lugn och mysig lördag. Sov hos babe.
Söndagen: Älsklingen skjutsade hem mig, började städa mitt rum, såg ut som ett bombnedslag. Sen gjorde jag inte så mycket mer, kollade tv, sov.
Måndagen: SOLADE! Älskade solen var framme, hade sjukt ångest inför skolan som började i tisdags, usch....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0