Första Januari Tvåtusenelva

Det har blivit ganska dåligt med bloggande här på senare veckor. Men jag känner att jag har annat för mig att göra på loven än att sitta vid datorn och löka. Är äntligen hemma efter att ha varit borta fyra nätter. Först två hos Mallan, sen två hos Saga. Det har varit behövligt, varför tänker jag inte gå in på. Var iallafall med Mallan i onsdags när hon tatuerade sig i Norrtälje, sen i torsdags var det min tur. Äntligen gjorde jag den! 

Jag trodde det skulle gör ondare, nästan så man vill grina och grejer, men det var inte värre än när jag skar upp fingret och skar av en nerv. alltså var det inte så farligt att tatuera sig, jag kommer garanterat fortsätta på den jag nu gjort, tre stjärnor!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gott nytt år!

2011-01-02 @ 17:51:33
URL: http://pieceofpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0