Söndag.

Kom hem för ungefär en timme sen, har varit hos älskling hela helgen. I fredags myste vi bara, igår vaknade vi rätt tidigt, kollade lite tv, sen gick han och tränade, så somnade jag om. Sen kom han hem och väckte mig och tyckte att vi skulle gå till centrum och köpa lite saker till Thailand, så det gjorde vi. Rätt så mysig promenad, börjar bli varmt ute nu, skönt! Sen på kvällen åkte vi till en restaurang och åt middag, han bjöd mig hihi. Vid typ halv tio skulle han skjutsa hem sina föräldrars kompisar så jag följde med, när vi kom hem igen så slocknade båda rätt snabbt.

Idag tog vi det lugnt ett tag, sen skjutsade han hem mig söt som han är. Har faktiskt lite ångest inför imorgon. Är så sjukt skoltrött, men har räknat ut att jag bara har fyra skoldagar kvar innan Thailand så det är väl dumt att klaga. Slutar halv tolv imorgon så ska med Alice in till Norrtälje imorgon när hon ska sätta i hårförlägning. Då tänkte jag passa på att söka lite jobb också på olika cafeér och restauranger, kanske till och med affärer. Jobb som jobb, jag vill bara ha pengar!

Haha visst är han snygg min idiot? Han vevade faktiskt ner rutan och tog min mobil när han såg bilden och hotade med att slänga ut den om jag inte slutade ta kort på han, så ska bli kul att se hans reaktion om han ser det här, hihi.
baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0