Söndag.

Godmorgon! Jag vaknade för en stund sen, så skönt att få sova ut. La mig ju inte så sent igår heller, så en god natts sömn var behövligt. Idag ska man ju ställa om klockan till sommartid också, känns lite konstigt med tanke på att snön fortfarande ligger kvar. Men förhoppningsvis så försvinner den under tiden då jag är i Thailand, får hoppas på det bästa! Vill se färger, gräset, höra alla fåglar, få sommarkänsla. Det får jag verkligen inte med all den snö som ligger på backen nu!

Jaja, smällar man får ta.. Idag ska jag väl inte gör något speciellt, kanske packa det sista, kolla vad jag verkliegn behöver ha med mig, för typ tredje gången, hehe. Kommer bli en lång och tråkig dag, som alla andra söndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0