Elfte april tvåtusentolv.

Ligger i sängen och myser som jag gjort större delen av dagen. Lite mysigare nu bara när älsklingen är hemma så jag har någonting fint att kolla på.

Tänkte beställa min studentklänning idag, men den fanns ju för fan inte kvar, just my luck, så får kika vidare efter en annan. Måste till skolan på måndag eller tisdag också och hämta min studentmössa och div andra studenprylar som jag beställt. Det börjar ju dra ihop sig nu, mindre än två månader kvar. Är dock inte så taggad med tanke på att mina studentmottagningsplaner gick åt pipan för bara några timmar sen. Så stress med att klura ut hur jag gör med det också...

Tur att jag har min fina Andreas. Min stora lycka i livet, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0