Fullspäckat schema.

Fullt upp de två senaste dagarna! Var i skolan i torsdags och visade upp mig så lärarna fick se att jag faktiskt lever. Sällskapade hem till Norrtälje med min fina Saga, skyndade hem till baby hann vara hemma en halvtimme innan jag skulle iväg igen för att träffa min mamma som jag inte sett på ungefär fyra och en halv månad. Vi gick till restaurang på G och käkade middag tillsammans och planderade min studentmottagning. Kändes bra faktiskt. Sen igår så gjorde jag inte så mycket fram till klockan blev tre, då kom Linda hit och snackade lite skit med mig, sen när Adde kom hem så fixade jag middag till honom så drog vi alla tre iväg för att mecka bil i Sättra, Linda följde bara med halva vägen dock. Så satt tre timmar i en verkstad med två muppar till pojkar som bytte bakaxel på hjärtats pärla.

När det var klart så rullade vi in till Norrtälje igen och mötte upp Hasse, Petter och deras vän Ludde som kom enda från Åkersberga för att träffa oss. Det var trevligt, extra roligt att Hasse klarade körkortet igår och körde. De är väl de jag gjorde de senaste dagarna. Ikväll ska vi mot Sättra igen hem till Annso och Mackan, grilla och ha det trevligt. Ska bli riktigt mysigt!


Kommentarer
Postat av: Nayomi

kul att du är med och ha en toppenlördag! ;D

2012-03-24 @ 15:08:22
URL: http://nayomi.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Heeej :)

Hoppas du får en fortsatt fin lördag!!

KRAAAM :D

2012-03-24 @ 17:30:16
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; Åh, tack, glad jag blir :)

2012-03-25 @ 09:39:06
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0