Starting over again.

Kan det vara tjugonde gången gillt nu? Jag kan aldrig stanna på ett och samma ställe. Gör nya bloggar ungefär var tredje månad, men vad ska man göra om man ledsnar på den andra och vissa läsare man har? Jag gör helt rätt. Känns fräscht med en nystart, och jag är lagom nöjd med min design, kanske till och med blir så att jag skaffar mig en header till den också, men tycker den är ganska stilren nu ändå. Dessutom är jag sjukligt glad över att den är så pass bred som den är, kan ha enorma bilder som jag inte behöver förstöra genom att klippa till dom eller förminska. Sen är det ju så också att man skriver mer och tycker det är roligare att blogga om man har en blogg man är nöjd med, men jag vågar absolut inte lova att jag kommer uppdatera 20 gånger om dagen. Skriver när jag känner för det, that's it.

I can do what the fuck I want, that's how I keep it going.


Kommentarer
Postat av: Loviisa

Om jag ledsnar på min blogg. Så fixar jag den totalt!! Allt blir nytt. Header, barkgrund och allt!! Ett bra tips :P

För om man håller på att byta blogg så ofta,då tappar man vissa läsare..

2010-12-15 @ 15:18:57
URL: http://saajland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0