Misslyckat prov och tröstmys.


Älsklingen var här idag. Slutade ju tidigt i skolan eftersom vi hade nationella. Tänker inte ens berätta om provet, så bra gick det... Iallafall, vi myste lite i soffan. Han sa hur söta saker som helst, blev lite generad. Älskar att vara kär, så underbar känsla! Sen så gjorde vi pannkakor. Adde gjorde smeten, och jag gräddade dom (eftersom han inte kan, hihi!). Sen åkte han hem för att pilla med sin cross, och då passade jag på att plocka undan lite i huset eftersom att min underbara familj kommer hem från Thailand imorgon. Lämnade dom ju där för en vecka sen, så dom är saknade! Längtar massor.

Imorgon har jag egentligen praktik, men det hr blivit så struligt på det stället, så jag vill faktiskt inte åka dit. Ska be skolan fixa ny plats åt mig, för strul på såna ställen, det orkar jag bara inte. Därför åker jag in till Täby imorgon vid tio, växlar in mina thailändska pengar som jag har kvar och möter PB där. Sen åker vi tillsammans till berga och kollar in dom nya affärerna som öppnar imorgon, premiär, nyheter, woho! Ska nog på bilträff med Adde och Mackan också, får se hur det blir. Säkert kul, kanske? Jaja, nu ska jag och min nalle nanna kudden. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0