Tjuxflux.

Av någon anledning längtar jag tills den här veckan är över. Jag har ingen aning om varför, men jag mår helt åt helvete dåligt. Har haft huvudvärk i flera dagar nu. Det försvinner inte oavsett hur många piller jag trycker i mig, surt som fan. Tror jag är skoltrött också, behöver verkligen lov nu, även fast det inte var länge sen alls som vi faktiskt hade lov. Men om två veckor, då är jag både 18 och har en hel vecka ledigt. Mycket som händer på en och samma gång. 

Okej, jag förstår verkligen inte varför jag försöker skriva något här, för jag suger rent ut sagt på att uppdatera och på att blogga. Vet inte vad jag ska skriva om längre, har nog aldrig vetat det egentligen. Tvingar fram varenda ord. Från och med nu, blir det bara uppdateringar när jag vill och känner för det, get used to it.



Kommentarer
Postat av: Emma Swärd

sv: okej hoppas det blir bättre!

2011-02-09 @ 13:03:33
URL: http://emmasward.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0