A million miles away.

Första dagen i skolan avklarad. Var väl helt okej, lite tröttsam, jobbig och skittråkig, men annars..? Aja, nya schemat suger, nya kurserna suger, skolan suger, men vad gör man? Borde bytt när jag hade chansen, fy fan. Fick iallafall träffa några som jag saknat lite idag, det var ju trevligt iallafall. Hade svenska B på morgonen i tre timmar, sen lunch en timme, efter det beställningsarrangemang i tre timmar. Kommer från och med nu börja halv nio, och sluta halv fyra, VARJE DAG. Och varje fredag kommer jag ha praktik... 

Aja, nog om den skitsaken, blir bara sur. Sitter just nu i soffan och målar mina naglar blåa, älskar färgen. Sen ska jag nog kolla några avsnitt av solsidan, och efter det sova. Har en sjukt jobbig dag att se fram emot imorgon så! Natti.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

typ samma, det är bra här :) vad hittar du på idag då?

2011-01-12 @ 09:48:44
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

oki, jag gjorde inte mycket..drog hem efter skolan och lagade mat ^^planer i helgen? :)

2011-01-13 @ 11:55:52
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0