Fredag.

Ååh vilken dag. Inställd körlektion så fick sovmorgon! Dessutom har jag ju ingen praktik nu innan jag ska till Thailand, så den här dagen har varit slapp. Tänkte att jag kunde fixa lite ny musik och sånt, men det gick åt helvete som vanligt, blir fan tokig. Aja, ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Känner inte för att gå utanför dörren, vill bara slösa bort den här dagen med att ligga i soffan och bara ta det lugnt, kolla film, bli tjock. Äta massa godis? Nej vet inte, kanske fortsätta packa lite. Får se sen helt enkelt.
 
Saknar iallafall min älskling jättemycket, behöver min lycka nu. Och vi ska inte ses på hela helgen, usch! Men men, lär väl bli ett kärt återseende på onsdag när vi hämtar upp honom i Väsby.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0