Åttonde november tvåtusenelva.



Åh herregud, ser ut som jag har världens tjockaste underkropp tror jag, men det har jag inte! Skitsamma, min älskade prinsessa Saga tog sitt körkort idag hurtig som hon är! Hann vara hemma i cirka två timmar innan hon kom och hämtade mig här och ville ha med mig ut på en åktur. Aldrig sett en nöjdare människa förr tror jag, riktigt härligt. Så glad för hennes skull, sötan! Vi åkte och hämtade upp hennes supergulliga vän Lisa vid hennes skola i Norrtälje, gled runt lite och hade det riktigt kul bara vi tjejor. Så nu har jag precis kommit hem, återigen. Ska väl duscha och göra lite tjejgrejer senare, och sova i god tid eftersom jag och mammsen ska på möte imorgon med någon människa som har behörighet att skriva ut recept åt mig så jag kan börja med min medicin igen, spännande. Slipper iallafall skolan, skönt. Även fast jag gjorde jäkligt bra ifrån mig idag! Detta har varit en bra dag med andra ord, jag är sams med gulleplutten och har kommit på att jag mår så mycket bättre när det är så än att hålla på och tjaffsa och bråka på honom hela tiden, för när han är glad, då är jag glad. Hihi, och det där skrev jag bara för att jag vet att du läser Addesnutten! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0