It's like a bird, who's flying for the first time, you know that feeling.

Hatar att jag alltid lyckas sova bort söndagar. Idag vaknade jag första gången vid tolv, sen somnade jag om och vaknade vid två igen. Fick lite ångest över att halva dagen redan gått, så skuttade upp till mormor och hälsade på henne en sväng, hon är bäst. Världens underbaraste sötaste lilla tant om ni frågar mig! Efter mitt randombesök där så hälsade jag på duschen en stund också, var helt otroligt skönt att bara stå där och låta vattnet rinna över mig. Drömde mig bort en stund och kom på att det faktiskt finns fler här på bygget som vill ha varmvatten när dom ska duscha så jag klädde på mig myskläderna och la mig i soffan. Sen rann tiden bara iväg, och nu är klockan helt plötsligt åtta. Förflyttade mig iochförsig till sängen för typ en halvtimme sen, men men. Det var min sista lediga dag, kul.

Har ingen praktik heller, så imorgon tänkte jag ta mig till Täby centrum en snabbis och svänga förbi JC lite snyggt och lämna tillbaka en klänning som jag absolut avskyr nu, men som jag älskade när jag införskaffade den. Klänningar och sånt där är inte riktigt min grej, och det kommer inte heller att bli det har jag en känsla av. Så den lämnas glatt tillbaka! Kanske hittar någonting annat fint för pengarna jag får tillbaka, hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0