Polkadots and vodkashots.

Blev jävligt sent inatt, somnade runt sju imorse. Vaknade kanske vid ett- tiden av att min lillasyster kom med fruskost åt mig till sängen. Så himlans söt, det behövdes verkligen, lite omtanke. Även om det är vad jag fått hela natten, så var det nog det gulligaste någon gjort mot mig på länge! Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Skulle ut med Linda och Tove egentligen, men Tove har feber, så vi andra är inte så taggade på att gå ut längre. Har fått en massa erbjudanden om kvällen, så kan liksom välja och vraka, hihi! Vill iallafall försöka vara hemma tills mamma och Danne kommer hem från kryssningen så jag kan få min beställning från tax- freen! Lovely.

Nej, nu ska jag duscha och fixa mig lite så jag kan träffa Mandis en sväng och snacka lite skit med henne. Har så fina vänner, ni är allt jag behöver. Har inte riktigt uppskattat det, men när ni ställer upp i sådana här situationer så är jag så otroligt tacksam över att jag har er, kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0