Update ohyes.


Haft en helt okej dag på jobbet för en gångs skull, så har knappt någon ångest alls över att jag jobbar kväll imorgon igen, skönt. Blev hämtad av världens bästa Adde när jag slutade, han skjutsade hem mig och sa hej till min mor osv... Kalla mig konstig, sjuk i huvudet, annorlunda eller vad ni vill som kommer ihåg det här, men nu, idag, den 5 november så är det faktiskt exakt ett år sedan som jag träffade honom för första gången. Kommer ihåg det som om det vore igår, även om den kvällen blev lite knasig så är det de bästa som hänt mig. Usch, vill banka vett i dig så du förstår hur mycket jag tycker om dig. Vill att du ska falla för mig igen, vill vara med dig. Vill skrika ut hur jäkla mycket jag älskar dig, och att du är den enda jag kan tänka mig att vara med. För du är speciell, du är inte som någon annan. Helt otroligt underbar, ja de är du. Bästa människan som går i ett par skor, eller hur man säger. Gaah, blir tokig på dig, knasfis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0