You make me wish i had a time machine.

Usch, är på svinkasst humör. Förstår inte hur en människa, av alla människor i världen, kan få en att känna såhär. Helgalet om ni frågar mig. Det finns så mycket som förstör en. Förgör. Som knäcker en och får en att börja gråta hejdlöst. En människa som har ditt hjärta i sin hand men som inte bryr sig, och som klappar händerna. Hårt. Så jävla helvetes hårt. Gör inte som jag, ge aldrig ert hjärta till någon som inte kan hantera det, för ni kommer bara bli sårade i slutändan. Lita aldrig på någon fullt ut, för den personen kommer svika er i slutändan. Det är alltid lätt att vara efterklok...

Och inte fan vill jag jobba heller, jag orkar inte. Det enda positiva med den här jobbdagen var arbetskamraterna. Helt underbara tjejer dom där tre som orkar. Dom orkar lyssna på mig och mitt gnäll om livet och min syn på saker och ting för tillfället. Dessutom gick passet otroligt långsamt. Att jobba mellan 16 och 23 kändes som att jobba mellan typ 16 till 16 dagen efter. Värdelöst, tills jag får lönen så klart... Ska tugga vidare på mitt tuggummi nu och fortsätta vara bitterfitta. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Men man måste få älta saker ibland, bara man kan släppa det sen. nu vet jag ju inte direkt vad som hänt, men det är en tumregel som brukar gälla iallafall...



vad jobbar du med förresten?



Jag ska ta det lugnt i helgen, har inte så mkt val. Mycket är väldigt jobbigt nu när jag har så mkt vätska i kroppen pga graviditeten och dessutom har foglossningar. Men ja... ett besök på volvofabriken imorgon ska vi nog hinna med :D

2011-10-22 @ 00:45:09
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: aa :)

2011-10-22 @ 10:41:03
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0