Fredagen den 13 april.

Vilken himla bra start jag fick denna fredag den 13.. INTE! Vaknade av att Adde väckte mig för at jag låg och grät i sömnen, hade en hemsk jäkla dröm. Var helt varmt och skakig när jag vaknade. Blöt i ansiktet efter alla tårar. Skönt ändå att han var där så jag fick mysa in mig i hans famn. Somnade om en liten stund, men vaknade när han skulle upp till jobbet. Och nu när jag är själv hemma så vågar jag inte somna om ifall jag skulle drömma massa hemskheter igen när han inte är här för att rädda mig.

Huhu, så istället kollar jag på "Frestad" och hoppas på bättre tider. Iallafall att denna dag inte ska innebära massa olycka och otur med tanke på vilken dag det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0