Music makes the world a better place.


Kommentarer
Postat av: Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Hej! Ledsen för mitt sena svar!

Jag har ju varit i Turkiet en vecka, på träningsläger med mitt fotbollslag och när jag kom hem hade jag tusen saker att ta igen med mina 3 egna företag. Och tillråga på allt gick jag och blev sjuk igår med..

Men nu är jag äntligen back on track och ni kan förvänta er uppdateringar som vanligt :)



Ta gärna en titt på semesterbiderna.



Vad gillar ni dagens outfit?



Ha en grym onsdag! :)

2012-04-11 @ 17:50:50
URL: http://eraey.se
Postat av: Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Hej! Ledsen för mitt sena svar!

Jag har ju varit i Turkiet en vecka, på träningsläger med mitt fotbollslag och när jag kom hem hade jag tusen saker att ta igen med mina 3 egna företag. Och tillråga på allt gick jag och blev sjuk igår med..

Men nu är jag äntligen back on track och ni kan förvänta er uppdateringar som vanligt :)



Ta gärna en titt på semesterbiderna.



Vad gillar ni dagens outfit?



Ha en grym onsdag! :)

2012-04-11 @ 19:01:23
URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0