Onsdagsmys.

Åh vilken dag! Jag vaknade för sent och struntade i att åka till skolan eftersom att jag ändå skulle hunnit sitta med typ 25 minuter på lektionen och sen åka hem. Kändes ganska ovärt med tanke på att det tar mig cirka 1 h och 10 min att ta mig till skolan från Norrtälje där jag varit nu den senaste tiden. Så jag blev hämtad av min fina Saga så åkte vi hem till henne och Ante så bakade vi jättegod chockladtårta. Sedan följde jag med henne på ett ärende och fick efter det skjuts hem. Fick med mig Adde ut en sväng så vi kunde handla mat. Så känns skönt nu när kylskåpet, frysen och skafferiet är påfyllt med godsaker även fast det kostar pengar. Vi åt kycklingburgare till middag, riktigt länge sedan och väldigt enkelt, men fasen vad gott! Får se om jag bränner dagens middag ikväll på gymet eller om jag ligger kvar i sängen medan hjärtat gymar själv, beslutsångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0