Tjugofjärde maj tvåtusentolv.

Oj oj, hänt mycket sen sist. Har inte riktigt varit på något vidare skrivhumör även fast det hänt mycket saker. Många bra saker faktiskt. Allt går framåt för mig. Jag och Adde har det bra, vi har kollat på lägenhet i Åkersberga som vi flyttar till 1 juni, om cirka en vecka. Jag har börjat jobba på helgerna och ska göra det fram till studenten den 5 juni. Efter det kommer livet igång på riktigt med jobb och sånt. Usch, läsikigt att bli "vuxen". Känner mig inte speciellt vuxen om jag ska vara ärlig. Men av vissa anledningar tvingades man till att växa upp lite snabbare än vissa andra i min ålder som glider räkmacka genom halva livet typ. Hade jag inte haft Adde vet jag inte hur allt sett ut nu, vi tar hand om varandra och behöver varann!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0